Oktobar 2017

ČETVRTI TRENING ZA NASTAVNIKE U SBK: "Komunikacija i individualna suradnja nastavnika i roditelja"


U okviru trogodišnjeg obrazovnog programa DJECA SU NAŠE OGLEDALO: Prevencija vršnjačkog  i rodno-zasnovanog nasilja u bh. školama kojeg TPO Fondacija uspješno realizira u suradnji s Ministarstvom obrazovanja, kulture i sporta HNK, Ministarstvom za obrazovanje, nauku i mlade KS i Ministarstvom obrazovanja, znanosti, kulture i sporta SBK te trideset partnerskih osnovnih škola, u Bugojnu je 02.11.2017. održan četvrti jednodnevni trening za 12 nastavnika i nastavnica u svrhu jačanja kompetencija iz oblasti uspješne komunikacije i individualne suradnje nastavnika i roditelja Srednjobosanskog kantona. Voditeljice treninga su bile Snježana Petraš i Šejla Džanan dok su treningu prisustvovali nastavnici i nastavnice iz OŠ "Berta Kučera" iz Jajca i "Treća osnovna škola" iz Bugojna. 
Nastavnici i nastavnice su izrazili zahvalnost što imaju priliku prisustvovati edukaciji koncipiranoj na teoretskoj i praktičnoj nadogradnji. Pojedini nastavnici/e se nisu nikada susretali sa vršnjačkim nasiljem u školi, pa su im praktični primjeri simulacije vršnjačkog nasilja svakako novo neophodno iskustvo, jer se mnogi od njih nisu snašli i adekvatno odreagovali u praktičnim simulacijama. Na kraju su se izjasnili da je od iznimne važnosti biti upućen u sve situacije koje se dešavaju u školi a naročito ukoliko se tiču vršnjačkog nasilja a educiranost i spremnost nastavnog osoblja predstavlja osnovu za adekvatnu reakciju i uspješnu prevenciju.

Osim navedenog uspješna komunikacija i saradnja sa roditeljima je drugi po važnosti faktor koji utječe na prevenciju vršnjačkog nasilja u školama. Na kraju su se izjasnili da je od iznimne važnosti biti upućen u sve situacije koje se dešavaju u školi a naročito ukoliko se tiču vršnjačkog nasilja a educiranost i spremnost nastavnog osoblja predstavlja osnovu za adekvatnu reakciju i uspješnu prevenciju. Osim navedenog uspješna komunikacija i saradnja sa roditeljima je drugi po važnosti faktor koji utječe na prevenciju vršnjačkog nasilja u školama.